Sällskapsspel i föreningslokalen

I vår föreningslokal samlas några av våra medlemmar för att gemensamt spela sällskapsspel av olika slag.

Du är välkommen att titta förbi och vara med. Nästa tillfälle är den 16 juni kl 14-16.

Det här inlägget postades i Information. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar